Kesällä ja syksyllä 2019 suositut vaikuttajat ottivat Saarioisten Eväs Power Bowlit luonnolliseksi osaksi jokapäiväistä elämäänsä, sekä arjessa että lomalla. Vaikuttajamarkkinoinnin kautta tavoitamme kohderyhmän parhaiten siellä, missä he viettävät aikaansa.
Vaikuttajat tutustuivat Saarioisten helppokäyttöisiin ja herkullisiin Power Bowleihin, ja toivat esille, miten tuotteet sopivat jokaisen kiireisen ja terveellisyydestä kiinnostuneen kuluttajan arkeen.
Kampanjassa oli mukana 13 vaikuttajaa ja yhteistyön pääkanavana oli Instagram. Lisäksi tunnettuutta kasvatettiin blogipostauksilla, joiden avulla tavoitettiin laajempi kohderyhmä ja saatiin avattua tuotteiden etuja syvällisemmin. Samaan aikaan kasvatimme näkyvyyttä myös ulkomainonnalla pääkaupunkiseudulla eli näyimme siellä, missä kohderyhmä liikkuu.
Kampanja alkoi toukokuussa. Touko-elokuun aikana kampanjassa olivat esillä nykyiset Power Bowlit Kana ja Cheddar. Kampanja jatkuu syyskuussa, jolloin vaikuttajat nostavat postauksissaan esille markkinoille juuri tulevia uutuusmakuja; Power Bowl Kana-couscousia ja Power Bowl Falafel-bulguria.
Kampanjassa mukana ovat seuraavat vaikuttajat:
Rosanna Kulju @rosannakulju
Natalia Cerny @nataliaoona
Iina Hyttinen @iinalaura
Vilma Järvinen @vilmajarvinen
Aino Rouhiainen @ainorouhiainen
Oona Kare @oonakare
Juulia @sadekaari
Marianne Sendenali @mariannnen
Krista @puutalobaby
Iida Emilia @pienipilvenhattara
Janni Ehari @janniehari
Päivi Sappinen @nakitjamutsi
Maria Nurmi @atmarias
Seuraa Saarioisten Instagram-tiliä @saarioinenoy