Saarioinen lanseerasi kasvisteon äitienpäivänä käynnistyneellä kampanjalla. Päätimme laittaa kasvisruokamme kriittisen raadin testiin, ja kuulla rehellisen palautteen suoraan Facebook-livelähetyksessä. Tässä onnistuimme. Kasvisteko kiinnosti suomalaisia laajasti ja innosti suomalaisia maistamaan kasvistuotteitamme.
Saarioinen lanseerasi kasvisteon äitienpäivänä käynnistyneellä kampanjalla. Uskomme äitien osaamiseen kasvisruoan tekijöinä on vahva. Siksi päätimme laittaa kasvisruokamme kriittisen raadin testiin, ja kuulla rehellisen palautteen suoraan Facebook-livelähetyksessä. Tässä onnistuimme. Kasvisteko kiinnosti suomalaisia laajasti – ja tavoitimme pelkästään sosiaalisen median kautta noin miljoona kuluttajaa.
Saarioisten kasvisteko ja kriittinen kasvisraati esiteltiin Helsingin Sanomissa, Turun Sanomissa ja Aamulehdessä olleissa lehti-ilmoituksissa. Äitienpäivänä julkaistut etusivun ilmoitukset nousivat Kärkimedian toukokuun huomatuimmaksi mainokseksi sekä printti- että digitaalisessa mediassa.
Myös nettisivujemme kävijämäärä nousi. www.saarioinen.fi/kasvisteko nousi toukokuun katsotuimmaksi sivuksi omalla sivustollamme. Aihe kiinnosti niin mediaa kuin kuluttajiakin ja herätti keskustelua. Ja mikä parasta – kampanja sai suomalaiset maistamaan kasvistuotteitamme toukokuussa! Esimerkiksi raadin kehumat Kasvispyörykät löysivät tiensä suomalaisten ruokapöytään. Olemme kampanjaan erittäin tyytyväisiä ja kasvisruoka tulee jatkossakin olemaan merkittävä osa Saarioisten tuotevalikoimaa.
Kasvisteon yhteydessä julkistettiin myös Saarioisten kasvisruokatutkimus. Lisätietoja saat johtaja Mirja Longalta, puh. 050 582 4125, mirja.lonka@saarioinen.fi
Lue lisää kasvisaiheesta:
Suuri kasvisruokakysely - suomalainen ei tartu lempiruokansa kasvisvaihtoehtoon
Kasvisruokasuosikkeja ovat tutut klassikot
Saarioisten uudet värikkäät Eväs Power Bowlit mukaan kesän menoihin
Uudistuneet Balanssi-ateriat sisältävät puolet päivän kasviksista