Saarioisten annosaterioille suunniteltu ”Kyllä klassikon tunnistaa” -filmi on kahminut voittoja mainosalan pääkilpailuissa sekä Suomessa että ulkomailla. Filmillä ruotsalaisen Europe-yhtyeen ikoninen The Final Cout Down -kappale saa persoonallisen tulkinnan tyypillisen suomalaisasunnon keittiössä. Musiikillinen osuus on napannut tuomariston huomion kerta toisensa jälkeen.
Suomessa Voitto-mainoselokuvakilpailussa filmi sai Grand Prix -pääpalkinnon. Mainosfilmi voitti myös Musiikki ja äänisuunnittelu -kategoriassa pääpalkinnon.
Viimeisimpänä ja yhteen laskettuna viidentenä kansainvälisenä palkintona mainos voitti kultaa Art Directors Club Awardsissa, joka on maailman pisin yhtäjaksoisesti jatkunut mainoskilpailu. Muita kilpailussa tunnettuja voittajabrändejä olivat muun muassa Apple, Mercedes Benz ja New York Times, joten Saarioinen voitti monen kansainvälisesti erittäin tunnetun brändin seurassa. Aiempia voittoja mainos on kahminut merkittävistä kansainvälisistä kisoista, kuten New York Festivaleilta, josta saimme kaksi hopeasijaa sekä kultaa Epica Awards- ja Eurobest-kilpailuista.
Kuluttajien ja markkinointialan ammattilaisten arvostama kampanja on ollut menestys myös kaupallisesti. Uuden, raikkaan pakkausilmeen saaneita Saarioisten annosaterioita löytyy yhä useammin kuluttajien ostoskorista ja myynti onkin kasvanut merkittävästi. Pasta Limonello ja Pasta Carbonara -uutuuksien lisäksi myös uuden ulkoasun saaneet klassikkomme, kuten Poronkäristys, Palapaisti ja muusi, Broileria kermakastikkeessa ja Spagetti Bolognese ovat vauhdittaneet sarjan myyntiä.